آدم بمیرهـ بهتر از اینهــ که خل باشه ولیــ فک کنهـ سالمهــ!

خرید بک لینک
ميدوني از اين همه بد بختی چه جوري خلاص مي شيم؟

يه شب

یه شام درست و حسابي بپزي بخوريم،

بعد

سر فرصت تمام درزهاي درب و پنجره ها رو ببندیم

يكيمون شير گازو باز كنه

.

.

.

بریم بخوابیم

صبح نشده همه دردسرامون پریده

باید ده پونزده سال بگذره

تا بفهمی که همون یه بار بوده

که حالت دیگه خوب نمیشه

احمد شاملو...

ما را در سایت احمد شاملو دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 37 تاريخ: پنجشنبه 10 آبان 1397 ساعت: 22:41

صفحه بندی